.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهلت مجلس به احمدی نژاد برای پاسخگویی

شمال نيوز: رئیس جمهور تا قبل از روز یکشنبه فرصت دارد کتبا نماینده یا نمایندگان خود را برای پاسخگویی به طراحان سوال از رئیس جمهور به کمیسیون برنامه و بودجه که کمیسیون بررسی کننده این طرح است، معرفی کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از ابلاغ نامه کتبی این کمیسیون به رئیس جمهور درباره بررسی طرح سوال از وی خبر داد و گفت: یکشنبه آینده نماینده رئیس جمهور باید در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه پاسخگوی طراحان سوال باشد.

غلامرضا کاتب در گفتگو با مهر، با اعلام این خبر اظهارداشت: صبح امروز نامه کتبی کمیسیون برنامه و بودجه با امضای رئیس کمیسیون به آقای احمدی نژاد برای پاسخگویی به سوال 102 نماینده مجلس از وی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این نامه از رئیس جمهور خواسته شده نماینده یا نمایندگان خود را برای پاسخ به سوال کتبا به مجلس معرفی کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تا قبل از روز یکشنبه فرصت دارد کتبا نماینده یا نمایندگان خود را برای پاسخگویی به طراحان سوال از رئیس جمهور به کمیسیون برنامه و بودجه که کمیسیون بررسی کننده این طرح است، معرفی کند.

کاتب گفت: روز یکشنبه آینده به عنوان روز پاسخگویی نماینده یا نمایندگان رئیس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه تعیین شده است.

سئول از رئیس جمهور 19 مهر ماه با 102 امضا به هیات رئیسه مجلس ارائه شد و در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به جریان افتاد. نابسامانی وضعیت ارز و واردات گندم و خودرو از محور های این طرح است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : مجلس , احمدی نژاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.